"DUMITRU I.IONESCU"

Scoala gimnaziala

ANUNT - 1 IULIE 2024

Eventualele contestații la Examenul de Evaluare Națională 2024 se depun la Comisia de examen din Centrul de Examen unde elevul a susținut examenul în zilele de 3 iulie (orele 16 - 19) și 4 iulie 2024 (ora 08:00 - ora 12:00).

Pentru depunerea contestațiilor online se va completa cererea tip (postată la adresa

https://isjbuzau.ro/index.php/examene-nationale/evaluare-nationala-viii/evaluare-nationala-viii-2024 împreună cu CI/BI scanat numai la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Pentru a fi luate în considerare, contestațiile trimise online nu pot avea data primirii mesajului după 4 IULIE 2024 ora 12.00. După această dată a mesajelor, contestațiile nu vor mai fi acceptate. De asemenea nu se vor lua în considerare contestațiile care nu sunt completate pe modelul de contestație dat. Se va depune câte o contestație pentru fiecare probă contestată.

ANUNȚ CONCURS PENTRU OCUPAREA PE PERIOADĂ DETERMINATĂ APOSTULUI DE SECRETAR

DOCUMENTUL AICI

  ŞCOALA GIMNAZIALĂ „DUMITRU I. IONESCU", cu sediul în Calvini, str. Principală, nr. 176, judeţul Buzău, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată (9 luni) a funcţiei contractuale vacante, SECRET AR - 1,00 norma.

Concursul se va desfăşura la sediul Scolii Gimnaziale „Dumitru I. Ionescu" Calvini, asfel:
     - Depunere dosare - 17.07.2023 - 21.07.2023
     - Rezultatele selectării dosarelor - 21.07.2023
     - Proba scrisă- 24.07.2023, ora 09.00
     - Afişarea rezultatelor - 24.07.2023, ora 14.00
     - Depunerea şi soluţionarea contestaţiilor - 25.07.2023
     - Proba practică- 26.07.2023, ora 09.30
     - Depunerea şi soluţionarea contestaţiilor- 27.07.2023
     - Afişarea rezultatelor finale - 28.07.2023

 

Citește mai departe...

ANUNȚ

ŞCOALA GIMNAZIALĂ „DUMITRU I. IONESCU" COMUNA CALVINI, JUDEŢUL BUZĂU este beneficiară a proiectului PNRAS din cadrul PNRR începând cu data de 23.09.2022 pentru o perioada de 3 ani . Cauzele care au determinat aplicarea în cadrul acestui proiect sunt:

  • procentul ridicat de copii rromi - aproximativ 65%;
  • numărul de elevi aflaţi în situaţie precară - 30%;
  • atitudinea negativă faţă de învaţătură şi muncă;
  • dezorganizarea familiei;modelul educaţional oferit de părinţi şi fraţi;
  • necesitatea dezvoltării profesionale a cadrelor care lucrează cu copii vulnerabili.

   Obiectivul principal al derulării acestui proiect este reducerea riscului de abandon şcolar în unitatea noastră . Astfel, circa 154 de elevi vor beneficia prin diferite activităţi ( remediere , excursii, consiliere, masă caldă, rechizite şcolare, etc) pentru oferirea de şanse egale ; 18 cadre didactice îşi vor îmbunătăţi competenţele în vederea promovării unor servicii educaţionale de calitate orientate pe nevoile elevilor, va creşte gradul de digitalizare în cadrul şcolii prin achiziţionarea de echipamente IT, modernizarea bibliotecii şcolii şi achiziţionarea de echipament sportiv.
   În cadrul acestui proiect începând cu data de 06.12.2022 unitatea noastră şcolara v-a efectua următoarele achiziţii:

 
Denumire produs/servicii/ lucrări

luna estimată pentru

inițierea procedurii

Workshop-uri pentru elevi Ianuarie 2023
Diplome participare Ianuarie 2023
Cărți de premii Ianuarie 2023
Rechizite si materiale școlare Ianuarie 2023
Amenajare săli de curs Octombrie 2023
Masă caldă oferită elevilor din grupul țintă februarie 2023
Organizarea de excursii Aprilie 2023
Cursuri formare cadre didactice Iunie 2023
Dotări săli de cursuri Octombrie 2023
Consumabile școlare Ianuarie 2023
Dotare cu clase inteligente Ianuarie 2023
Subvenții, ajutoare, premii Noiembrie 2023
Organizare de excursii școlare Noiembrie 2023
Achiziție echipamente IT Noiembrie 2023
Consumabile școlare Septembrie 2023
Servicii de tipărire Septembrie 2023
Workshop-uri pentru elevi Septembrie 2023
Valoare estimată fără TVA 598.792

DOCUMENTUL AICI